Hej på eeeeer

Aj jag har kanonont i min kropp ! Vet faktist inte varför men de måste va för jag åkte skridskor idag och jag var målvakt, men niklas sköt kanonhårda bollar på mig eller puckar fan vet ja. ASONT komemr få värsta blåbulorna =( De va iallafall stenkul att åka skridskor, åkte i typ 1 o en halv timme, sne gick vi te bk i typ 40 år sen tbx till skolan vid 1. Såhade vi ba so sen mentorstid. Vi ska ha elevens valdagar i fyra dagar om ett tag. Då brukar vi allti få göra roliga grejer typ, bada, bowla sånt där. Nu ska vi ha tema Afrika. Så vi skule komma på grejer vi kudne göra som ahde med de o göra. Min ide var att sola solarium i tre dagar så vi blev negrar, hahaha fast d tyckte inte lärarna.. Sämst .
Sen hade jag omprov i matte, i hoooooope att de gick bra alltså. De här va mitt 4e omprov på dehär provet, pallar inte mer alltså. Sen va jag klar runt kvart i fyra, sen när jag kom ut satt Ct Amanda Filip Niklas Ronnie och vår gammla musiklärare, ( som e helt störd i huve) där. Hon hade med sig sitt barn som är ett halvår. Seriöst så jäävla söt, fan vad jag älsakr bebisar hur gulliga som helst. Åh vill bara ha ett eget barn o mysa med naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw va guuuuuuulligt typ dör ! Ah sen satt vi iaf där tills halv 5, HAHAHA i skolan, o Maria vår gammla musik lärare börja berätta helt random saker hela tiden, mitt från ingenstans. Hon e så jävla rolig, O vi satt o garva typ oavbrutet. De ägde.
Imorgon är de fredag vilket betyder:

- Amanda åker till Thailand
- Helg !

Chooocknajs. Nu ska jag fortsätta att kolla på mtv. Mtv is myy druuuuuug. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0