HAHAH ASKUL

De här va ett brev som Elin skrev till mej för typ ett år sen men hon vågade aldrig ge det till mig hahaha assöt men lite funny.se!


JOHANNA <3 ELIN
när ja är med dej blir jag alltid glad,
alltid när jag känner att ingen bryr sej så finns du oftast där (förutom den 24 september 2007 för då ville du inte prata med mej i telen) men du kommer ändå alltid vara den jag litar allra mest på.
när jag tänker på allt du gjort fär mej får jag så jävla dåligt samvete för att jag inte kommer kunna göra samma saker för dej när du behöver hjälp, jag ska verkligen göra mitt bästa att alltid finnas där när du behöver nån...
jag skulle inte klara en dag med tanken om du inte va här..
jag hoppas verkligen att vi kan hålla förevigt. vi måste bli begravs i samma kista för annars kommer jag aldrig till himlen för du måste hjälpa mej vara snäll ibland :) Men vi ska aldrig dö, ellerhur?:)
vi ska alltid vara bästa vänner, för annars skulle jag ha svårt att klara mej här.
jag kan inte säga att mitt liv va skit innan 2006 för då hade jag inte kännt att verkligen vara din bästa vän men om jag skulle förlora dej som bästa vän nu skulle mitt liv vara skit nu när jag verkligen vet vilken underbaring du är(a)
YOU'RE MY ANGEL! YOU'RE THE ONLY SUNSHINE IN MY LIFE.
fast du kan bara bli min ängel om vi begravs i samma kista men eftersom att vi aldrig ska dö så har jag bestämt att du får helt enkelt vara min människa, HAJJARY BREH?
Nu ska jag hitta på ett par rim.                   JAG ÄLSKAR DEJ MEST! LIVET MED DEJ ÄR EN FEST!
tillsammans med brandin och ogevall, kommer du kanske OCKSÅ bli ball.
Om du träffar johanna brandin MÅSTE du se till att var fin. Fast finare än hon går ej. dra och säg TACK OCH HEJ
FNISS. Pyss pårejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

haha jag o Elin på grönan sommaren 2007, stencoola kännde vi oss som fick va där själva hehe.

Kommentarer
Postat av: eelin

HAHAHHAA ups:s hahaha<3333

2009-03-16 @ 14:34:10
URL: http://eelinsiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0