Godnatt cirka

hej sweetis !Nu ska jag snart gå o sova tror jag, eller lägga mig i sängen iallfall. Fast det blir ju bara tt lägga sig ner eftersom jag sitter med min bärbara i sängen. Eftersomatt min fasta data har gått sönder, där jag har alla mina gammla bilder/minnen, texter, musik, program, min svenska rdovisning ! Åh lackar. Menmen livet e hårt, haha allti jag. Nu e jagså jävlans taggad på att få lite sommar alltså ! Eller mycket sommar, chockmuucke. Asnajs skulle det vara. Fatta att kunna använda sommarkläder.
Förra året tror jag Emily nästan slog rekord i att bada tidigt i Kairo. 3 April ! De ni, fatta om en vecka imorgon. Njaa, det blire inte i år va ?
Åh ge mig sommar! Hu skönt är det inte med sommarlov. Ligga o sola hela dagarna det var ju verkligen det vi gjorde isomras när vi inte var på grönan ? Solade i Rålis, Berzelius, Amandas pool, allas studsmattor, kairo, taket i ägget. Och tänk er alla sommarkvällar, det är ju det bästa ? Åh när det är ljuust asså får adhd vill bara ha somma på dirren !
Lovar att de kommer komma en massa äcklig snö och så nu igen.. usch och fy.
Nu ska jag taggelitagga, GODNARRE !
näjuste, ska borsta håret nu också, något jag aldrig gör ! Men de äger näre väl e gjort =)
 

tå randombilder jag hittade på mamma o pappas data jag aldrig sett förut. Hittade också en bild ifån Grekland där jag har bikini där min kropp e kanonfin om man nu får säga så om sig själv.Dessutom är jag neger men den tänker jag inte lägga ut i bloggen minsann !
Först bilden här e iallafall jag och Madeleine i Grekland, Dagen vi skulle åka hem tror jag. Jisses vilka tjocka lår..



O den här bilden är ifrån när jag var i Estland med min mamma och pappa i fyra dagar i somras, var faktist riktigt mysigt ! Hahah tyckte den var lite gullig, men titta vad jag har för byxor på mig.. Hahahah det var bara där jag vågade använda dem ;$.. Kul om jag skulle gå ut med dom nu undra hur folk skulle reagera ;o Jajaj puss godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0