Godmorgoooon?

Eller dåligmorgon..Nu ska jag snart till skolan tänkte bara skriva av mig lite. Har typ ba drömt om Matte hela natten shit hur fan ska ja klara dethär? Känns så jävla overkligt att han liksom inte är min längre. Förut var det alltid bara med han jag var glad, jag va alltid fett sur typ när ja va med mina kompisar för jag saknade han så mycket. Och hur kommer det bli nu liksom ? Åh fyfan va joobbbbiiiiigt. Aja idag har jag so prov, har ba pluuggat en gång och då känndes de bra men nu vettefan.Hoppas de går brajag e ju iallafall bra på so. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå är det slut mellan er?:o

2009-03-05 @ 20:38:31
Postat av: Anonym

men scrolla ner? dum i huvudet.

2009-03-05 @ 20:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0