funderarN^

En sak jag har märkt med att inte ha någon pojkvän längre är att man har så myckt tid som man inte vet vad man ska göra av! På söndagarna brukade jag nästan alltid vara med Matte och typ mysa och bara titta på teve och sånt, Sen när jag ringde Emma idag var hon medChrille, o alla eftermiddagar efter skolan, Och på lovet ?Det är nog det man kommer sakna mest eller känna av mest att man inte har någon att längta efter =(
Men men, mer tid att plugag kanske ? Jag ska verkligen bli grymm i skolan eller ja, ska verkligen försöka ! Nu tittar jag lite på wipeout, Det är ju faktist inte så roligt egentligen.. Ska gå o göra dip och lite så nu sen ska jag nog titta på beck med min mamiiii.

HAHAHAH FETTFUL =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0