..

Heej..
Har inte skrivit sen fredags D ågjorde jag inget speciellt. Var med Matte hela kvällen och myste och sov. Sen lördagen gick jag till station o mötte Emma sen satt vi där aslänge o träffade också Natta. Sen kom Ct och vi åkte te centrum där träffade vi Matte o alla hans kompisar satt med dom ett tag. Sen träffade vi Hanna som gick runt med oss sen träffade vi ZZanna och nån och drog dit till Smedby. Sen satt vi typ o vänta på Dabin ett tag. Sen var klockan halv sex o vi åkte hem till Emmas pappa som bor där vid donken. Tjillade där ett tag med Ct och Emma sen kom Emilutt. Fixade oss lite sen drog vi till ica sen till donken. Sen till donken kom ANgelica och Frida. Vi försökte hitta nått som hände men nää.Sen skulle vi möta nnågra killar vid Sollentuna. Sen, ah vene riktigt mer men vill tne tänka påre skämmt ut mig som fan iallafall. Träffade lite folk här o var. Sen kom även Amanda o Alice, men shit ah vene pallar inte skriva om de.
Sen sov ja hos emma. Eller ah ja kunde inte sova asjobbigt vre för hon har katter så jag blev allergisk. Sen ¨kte jag  hem vid halv tio imorse så kom Matte hit. Han var otroligt jobbig i början men jag förstår han. Jag ska fan förändra hela mig. Jag vill fan inte bli kallad fjortis och bli tillsagt att "växaupp" för ja e så jävla omogen.. Men shit jag vet allt ja gjorde igår, Förlåt Mattias älskling du är det bästa bästa jag har och jag kommer förändra mig för jag vill itne dehär själv.
Sen idag kom han ju rätt tidigt o jag vene när han gick jag typ sov då men vid sex kanske de va? Men hela dagen ahr vi typ ba sovigt o kolalt på MTV. Aja, nu ska jag äta kladdkaka eller skulle äta Nutella fast den käka Matte upp :( Sen den beck som e ikv har ja ju redan sett tusen gånger olus att jag bangar ju inte på att sova nu. Aja puuzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0