Det blev ett till inlägg!

Medans jag sitter och väntar på att BECK ska börja igen. Egentligen tycker jag inte om den här filmen. Plus att jag har den hemma, men beck är ju liksom tradition på söndagar så man måste väl. Sitter o äter choklad. Ni har väl sett bilden på allt mitt o Emmas godis chips osv osv, Vi åt näästan allt så ah, jag kännde mig VÄLDIGT tjock. Men tuffa som vi är gick vi ut och joggade lite halv sju imorse, i tio minusgrader.. (a). Sen kom vi in, duschade sen satt vi på golvet i Emmas kök och väntade på bättre tider. Och de kom typ halv nio när jag gick till Matte. Hahah när jag ringde han lät de nästan som att han pratade i sömnen assöt. Så kom jag till han och låg i sängen med han. Och jag som hade bestämmt att jag inte skulle sova men jag somnade iallafall. Sen pratade vi och myste och sånt. Sen duschade jag igen.

Vid fem gick jag hem och pluggade lite läste bara igenom en so grej som vi har prov på på torsdag, kunde rätt mycket faktist. Sen duschade jag igen. Heheh, äre ja som duschat tre gånger idag eller :D? Chock narre. Ahhhh, nu börjar väl beckination snart i guess, Pussination.
Vi satt och kollade runt lite på mammorsbloggar.
Jag: Asså shit ! Helt sjukt att ha barn när man e 15.
Emily: Jaa ! Och hennes barn e ju fula också, d hade ju vart skillnad om dom va söta.
Här e man ytlig... ;o

Lite Kungsberget sissodääär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0