det är något med söndgar !

Idag är det söndag, som säkert de flesta vet. Och på söndagar har jag alltid besöksrekord. Beror väl på att folk inte orkar göra mycket annt än att sitta vid datan på söndagar. Men det är ju bara kul för min lilla blogg, i<3söndagar !
Apro på bloggen har jag fått reda på att en massa killar läser min blogg, haha jätte många i min skola o andra ;O haha trode inte riktigt att killar läste bloggar, oc jag vet ju inte riktigt om jag har något speciellt intressant i min blogg men så är det iallafall men det är ju faktist jätteroligt. Men jag vill faktist fixa någon finare design, astrött på att ha cirka ingenting som design?
Jag fjortisloggade (det var ett nödfall), på msn och frågade vilken hårfärg jag skulle färga till. 48 stycken svarade och tre stycken svarade seriöst, haha vad äre med folk. Eller tycker ni att jag ska färga lila, blått, grönt, gult , rosa/röda slingor ?Njaa det tycker inte jag. Eller en sak som faktist vore lite småcoolt skulle vara att ha typ svarta och rosa slingor. Skulle inte det vara jättetufft ?
Puss och godnatt fortsätt att läsa min blogg älsklingar (a)

haha vare min outfit som passade till Malins bil eller ;o ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Staylarn...:O

2009-03-30 @ 00:09:09
Postat av: Anonym

Blått och grönt skulle vara fint alltså.. oj oj oj

2009-03-30 @ 00:10:45
Postat av: Johanna

mattiiiiiiiassssss

2009-04-01 @ 22:47:59
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Johanna

mattiiiiiiiassssss

2009-04-01 @ 22:48:02
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0