beck

Nu som vanligt varje söndag den här tiden sitter jag o väntar på att BECK ska börja igen. Malin skicka just bilderna från igår, Hehheh dom tänker jag ju inte lägga in kan jag ju säga, sten fula allihopa..
Och såhär seg som min data e nu har den never vart förut. Asså förvånar mig inte om den kraschar när som helsty. Den e erkligen kanonseg inget funkar typ på den.. Asirri.
Sen blir jag stensur på att asmånga verkar tro att jag e värsta dummingen, asjobbigt. Att jag e typ värsta kaxi o dryg o allt. Asså jag e fan snäll, mot folk som e snälla mot mig såklart ? Men så alla vet jag e fan inte dum o de behöver inte folk gå  o säga.. Nu börjar becck puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0