ANDRA AVENYN

Hej äälsklingar !
Nu ligger jag i min säng o tittar på andra avenyn, målar naglarna oranga och äter bullar. Tiihhi älskar mitt liv just nu. Det skulle bara bli najs väder och jag skulle bli klar med min engelska uppsats och så skulle de v helg. Hahaha nej men livet e kanonskönt just nu =) Nu ska jag fortsätta kolla, Julia som jag var i Grekland med i somras är faktist med i nästan varje avsnitt och jag har missat nästan hela den här säsongen, förut va ja beroende så de va en himmla massa saker ja hade missat ! Att Ulla e alkolist, att David inte är pappas, Att Greger är bög, Att Kitty har aids. Osv osv osv Back on track. CAAASHFLOOW. Hahah PUSSAR

Kommentarer
Postat av: emma

HIV inte aids.. haha bra attt du hänger med nu då -.-

2009-03-23 @ 22:04:48
Postat av: Anonym

Vem spelar julia? :)

2009-03-24 @ 07:49:24
URL: http://reebeccam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0