Alone hos Alle

Nu sitte rjag hemma hos Alice och har precis duschat. Var verkligen tvungen att gå hit från skolan för attduscha. mitt hår va så jävla äckligt ! Men jag hoppas att hon kommer hem snart för jag hatar att vara i någons hus när ingen är hemma, känner sig som värsta tjuuuven alltså! Ska sminka mig lite sådär nu sen ska vi till stan. Jag ska kirra ny hårförlängning i think. ASNAJSIGT ! Kommer äga, assur på min förra.
Idag är  det fredag ÄGER. Jag tycker faktist att veckorna gå anonsnabbt. Snart äär det påsklov maddafakkerrs. Hahaha fylt. Juste ! Vet ni hur lyckli jag är eller ? Fick G på matteprovevt !
Hahah gokännt va 12 o jag´fick exakt 12, Äger asmycket. Kanonhappy nu har jag bara två omprov kvar  sen har vi ju ett till matte prov snart o de kommer ju gå kanondåligt för de handlar om area o radie o en massa skit som jag inte kommer ihåg =( Jättesynd.Men man kan ju inte va bäst på allt ? HAHAHA säger jag som inte är bra på  nått.. Idag hade alla niorna nationellaprov. Satan vad jobbigt, i really dont längtar tills nästa år när vi ska hade, uusch kommer inte äga så värst mycket.

hittade en massa bilder på alice data på mig från i sormas, hehe

hahaha kanonful.

Kommentarer
Postat av: Mattias

vissa bilder :S :O :D<3

2009-03-13 @ 14:35:15
Postat av: Anonym

åååååååååh, äre ronnie på en bild med dig?:DD:

2009-03-13 @ 20:59:40
Postat av: Johanna

matte: Vad menar du ;P ? <3

anonym- Hhaha ja vadårå :D

2009-03-13 @ 21:01:58
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: I d a - T a l l h e d :)

hej, jag brukar kika in här ibland, vill absolut inte vara taskig, men du som är så söt, skippa kletet på läpparna, de blir mer naturligt då och naturligare är finare ! =)

2009-03-16 @ 19:01:24
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Johanna

jag använder inte sånt, det är gammlabilder ;)

2009-03-16 @ 21:49:26
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, fjortiäckel, speciellt du&emma i erat lilla "tjej gäng" förstår att mattias inte vill vara ihop med dig för du har verkligen inte kommit ifrån fjortistiden. usch, och att den där crille? vill vara ihop med emma, finnar överallt största fjortisen och skit äcklig. BLÄ, ni två är värst, och fulast

2009-03-20 @ 08:55:00
Postat av: Johanna

myysigt att du är anonym jävla idiot. Står du inte för vad du skriver eller ? De här bilderna kanske var fjortis, Men jag kommer förändras. För de första är Emma skit snygg och för de andra, är man ju fan inte tillsammans för utseendets skull ? Vi är fan inte fula och äckliga, skarriga människa !

2009-03-20 @ 15:09:59
URL: http://asfin.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA jo det är ju det första man ser hos en person eller hur? man ser utseendet och då kan man tänka "fyfan vad snygg" då blir man intresserad för man går inte till en ful tjej/kille. och du är fortfarande fjortis, det var ju därför din kille dumpade dig eller hur ;) HAHA äääägd äckel. och emma använder för mycket smink så hon har fullt med finnar. fett synd och chrille

2009-03-22 @ 21:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0