29/3


jag o världens sötaste födelsedagsbarn
Haloooooo, Nu har jag precis kommit in har vart iväg och vart lite secret .. (a) hihih vilken hemlig person jag har blivit =)
Nu ska jag först duscha sen lägga mig i sängen och äta chokla och titta på sex and the city, asnajs. Känner mig faktist kanonglad just nu, har bestämmt att verkligen försöka försöka glömma alla dåliga och gammla saker och bara se frammåt jag e fan fjorton år och ska inte hålla på o deppa utan se frammåt ! Fast det har jag faktist gjort också, det brister bara lite då och då men nu e allt kanonkuuul. Banne så äre ju bara denna vecka kvar, sedan påsklov, sedan två veckor skola sen två veckor prao sen en massa ledig o tema dagar, inte mycket kvar i skolan ! Hihi, nästa helg ska jag till Linköping tror jag, ska väl bli lite små mys. Fast inte om alla här hemma kommer göra något roligt. Äsch. Nu ska jag hoppa in i duschen, eller hoppa o hoppa men ah. Hihi pussisar !

jag o min bästabästa vän

Kommentarer
Postat av: michaela

du vet att de är påsklov om två veckor va inte sportlov hahahhahahaha <33333:D

2009-03-29 @ 21:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0