heeeeeeeeeeeej sötnosar

förlåt men jag har inte suttit vid datan ´på tre dagar har ju vart så jävla underbart väder, har en massa bilder o så fast nu har jag rätt bråttom så de kommer när jag har tid !
kan ändå skriva lite vad jag har gjort sen sisst, i förregår skulle vi ju egentligen till kairo men dirr nästan när vi vaknat ringde amanda o vi taggade dit o badade pool o sola heladagen alla alla brudar vi va typ 11 stycken så himmla mys älskar dom verkligen mår så sjukt jävla bra när man är med alla. sen vid 5 drog jag o dempan hem till henne o skulle käka middag där men dom skulle ha gäster o grejer så vi ställde oss o gjorde sallad osv sen gick vi o mötte emily en snabbis o vi sju käkade vi asgott ! sen drog vi ut till ängen vid ägget så kom alla brudar o också christian o matte hansen. vi satt drär o tjillade galet mysigt vare på slutet kom vicke o alla dom där elkasfolket heh ;$ men de va så sjukt mycket myggor så matte fick sjussa hem mig.

igår: vaknade av en massa sms att alla skulle gå upp o så typ de flesta hade ått upp vid 8-9 för vi skulle till amanda igen, idioter -.- drog dit vid typ 11 sen kom alla dit igen o sådär asmyyyyysigt vill också ha världens finaste pool. brun har man ju blivit också. jag ct o emilutt åkte till donken o man köpte ju pkusmeny vilket betyder cola glas wihoo ! =p sen på kvällen drog ja o emily till centrum en snabbis sen åkte jag hem o käka middag för mina föräldrar hade vart förlovade i 25 år igår coolt gjort av dom alltså. sen kom amanda hit vi drog ut mötte ct jennifer o alice satte oss vi väsbyån o chillagalet vi skrev även med consiler på hela tobbeströja, marre b kom dit också o matte hansen o vicke o nån sen kom moa o josse också. sen hare hänt en massa mer saker o sånt men ah, hoppas inte det var dumt gjort bara.. jag josse alice o amanda sov iafall här elle sov o sov inte så jävla lätt o sova 4 i en asliten säng somnade väl vid halv 5-5 o drog upp vid halv 11, rätt död .. nu ska vi tydligen till rösjön o steka kommer ju bli svart vettu jag e på god väg. men vi hörs senare ikväll eller imorgon eller ah nångång, pussar sötnosar
bara jätte lite bilder från igår ;

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e äckligt smal.. helt seriöst anorexia ?

2009-06-25 @ 17:15:22
Postat av: EMILY

Haha nån som e lite avensjuk på hanni eller:D

2009-06-26 @ 01:01:23
URL: http://emilydenice.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg .. dina armar..

2009-06-26 @ 10:35:38
Postat av: Anonym

ät!

2009-06-28 @ 21:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0