tjena raketen

  shuuuue alla guzzar ! nu har ja just laddat in en del bilder idatorn från min mobil, har över 600 förtillfället så äntligen blir de lite bilder från den senaste tiden, wiho !
idag är det onsdag. jätteeekuul, d flesta skolor har försjutton redan slutat. vi var iallafall istan idag, i gamla stan. det var faktist helt ok, mysigt. synd bara attt vädret inte var så naiiiz. vi fick börja med att gå runt o svara på en massa frågor sen träffade vi alla tuffingar o drog till donken satt där rätt länge sen spöregnade det, jag amanda o emma skulle egentligen sitta ute i regnet o måla av nå jäkla hus men vi drog in till tyska kyrkano satt där o tjilla istället. sen fick vi tagga, skulle gentligen stannat kvar menn vädret sög balle så de kunde man ju fetglömma. jag o alleballe taggade till henne o käka klyftpotatis o tzatziki mycket gott. sen heeeeela dagen skojante så har vi suttit o typ letat efter bloggar o tagit reda på massa om therese och tjejen och killen som mördade henne, så jävla sjukt o hemskt. rip !
sen gick ja hem o käka tacos, nu tittar ja på oth o väntar på att älskling ska komma hit han kmr säkert inte förrän typ 9 sen ska vi sovas, myysigt. imorgon ska min klass till skansen, min ide dårå.. men funderar på att skita i det. man kan de där djuren utantill nu. sen är de ju nrj imorgon men de verkar itne vara som vanligt, kassa artister, regn, i juni, på grönan, och kostar pengar.  de ska ju va grymma artister, sol, i augusti, i kungsan och gratis ! nä fyfy inget sånt för mig, asmånga ska ju servera på niornas utspark också, tyvärr e man en för dålig elev för att få göra sånt hehe. yeye keep reading lovar att jag banne mig ska skärpa mig ! pussisar på er
btw idag hade jag keps de ägde balle nya stilen 09 LÄTTTTT

en dag för nån vecka sen:


en kväll vid elkas o dragon.. :

några dagar sen :

två random bilder:

uttråkad i stan igår:

lite bilder från idag:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh va söt kjol!! :D Hoppas du använder den mkt så man får se fler bilder! :Dkram

2009-06-13 @ 23:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0