tidigt ?

gomorgon, vaken astidigt fan. moa tatty o denice sov här vi satt ute i våra soffor med ljus o allt inatt o snackade asmysigt vare. igår då: ¨
först var jag ute o solade ett tag sen åkte jag o mamma till edsberg o bytte min piercing grön blev den. sen vid typ halv 5 åkte jag moa och denice till kairo där va de rätt mycket folk sen kom marrre ,teddy, christian , sebbe, natta o emma. de va najs najs sen va vi där och vi åtta kom natta o sebbe så hade dom köpt grillad kyckling, potatissallad, godis, chips asmycket kanonmysigt o sådära. sen vid 10 blev de så jävla kallt så vi åkte hem. men det var iallaflal jätte mys. lite jobbigt att se chrille&emma o natta&sebbe o marre&teddy, men men måste ju vänja mig med att vara singel, och efter inatt så fattar ju att de jag håller på med e så meningslöst så i moving ooooon förfan. hehe =) menmen vi e uppe tidigt för de är ASFINT väder o vi ska såklart till kairo ska bli neger, om 11 dagar åker jag till grekland då ska jag förfan sola hela tiden. aja vi höreeeeees pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0