my day

Heeeej gullungar ! Nu e de dags för mig att skriva blogg. var skit svårt att komma upp imorse eftersom jag pratat i telefon med älskling halva natten,är jag duscha  men jag kom iallafall upp o duscha när jag duscha kände jag att d blev helt svart o jag va tvungen o lägga mej ner o allt anars skulle jag svimma. sen när jag skulle rengöra piercingen så svimmade jag, helt knas ingen anign om varför. tagga till skolan iallfall, seg dag fast skön. jag o slemma va på express o käkakebab på lunchen, sen när vi kom tbx t skolan sa alla att d va fight plus att hela skolan va mörk. så hade alla äckelkillar hållt på mot malin osv osv. sen kom jennifer o de blev de liv i luckan. haha hon kan va som en riktigt läskig blatte när hon blir arg, GOO JENNIFER. o jag blev sjukt jävla fucking sur när jag hörde att runbys **** hade gått o spridit rykten om malin osv. fyfan, aja mycket mer hände inte. sket i att gå på idrotten för jag blev riktigt sur.. åkte till stan istället med emily o emma, va där o stekte köpte ännu en lika dan tröja som jag köpte i lördags fast turkos wiho !
åkte till starren för ett tag sen för ja skulle hämta en grej, ´så träffa jag alla coola stationsbarn som ja satt o socialade mig med även fast ag var arg på vissa.. yesyes de va min dag. imorgon blir de stan me åttorna sen stanna pussar hörs senare


Kommentarer
Postat av: Anonym

runbys ***? vadå ***?

2009-06-09 @ 21:24:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0