min dag osv

bruuushan. nu ska jag snart sova, ska va på mammas jobb imorgon ett tag vi har dagsverke, ska samla in pengar som skolan ska skicka till afrika, kulkul. hon jobbar på dagis så  d e chill o sitta o rita. jag ct o emily käka hos emily o kolla gossipgirl sen knasade allt mest mellan mig o amanda men sen blev d ltie bättre o alla drog hem te jennifer för o be hennes pappa om ursäkt för att vi råkade bränna hål i deras altan igår, pinsamt !
idag va dagen riktigt naiiz, vaknade upp med älskling hade de mys sen duschade vi. sen fick ja sjuss till malutt o jaag emily o malin tagga till hk o satte oss i gräset o tjilla. vi drog hem till malin o käka lunch, barnmatsburk spagetthi o köttfärsås med vitlöksbröd. sen satt ja o emily med jeppe o kollade på massa roliga grejor på youtube. sen kom alleballe o vi tagga ut o mötte mois ct o agnes. sen satt vi ute rätt länge, faaaailade tottalt gjorde vi också, ibland undrarja var fan vår iq sitter.
juste, min mamma tvingade just mig att slicka igen kuver (stavning) nivet ? o frimärken, fysjutton va äckligt det är. o tänk att när man får hem brev (när man nu fick de sist) men tänk att nån har suttit o slickat på dem, känns inte sådär jätte fräsht.
veckan kommer bli galet chill,

måndag: dagsverke på mammas jobb 10-2 sen ska nog jag o mamma åka till piercingsalong.
tisdag: skola, bara städning, sola ?
onsdag: stadsvandring med alla åttor, ganska kul. jag o moa ska köpa fjortisbrillor
torsdag: skansen med klassen, min ide alla hatar mig för det.. TAGGAD PÅ KVÄLLEN ?
fredag: SKOLAVLSUTNIGN ! ioförsig halv 4 på eftermiddagen, sen kista med brudarna.

GODNATT PÅ ER ! fortfarande e jag snål med bilder, skyll er sjävla fuckers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0