kvällen innan skolavlutnigen

hej sötisar. vart hos alleballe med ct o emilutt hela kvällen. askul vare o va med mina bruuudar va ett tag sen ! vi färgade alice o cts hår, alice blev tyvärr VITT kritvitt ! stackarn, skulle ba färgat utväten typ men den fortsätter o va orange. när ja färgade cts hår fick jag massa färg på mina visby byxor o min vita tröja buhuhu ledsen.. haha de ägde iallfall. drog hem vid 11 o då träffade jag matte b aladin o amanda som kom på moppe, så stod o prata med dom ett tag dom hade vart på utsparken de hade vart askul, aja nästa år är de vår tur. nu ska ja tjilla lite framför datorn sen sova FUCKING SKOLAVLUTNING IMORGON ! yess, ska bli uppehåll också wiho !! Pussar

Kommentarer
Postat av: anonym

Jag diggar ditt hår.. Om du använder hårförläning kan inte du ladda upp en bild när du inte har de ? ;)

2009-06-17 @ 18:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0