igår brysh

godmorgon. har varit vaken sen åtta imorse sov hos dempan och solen lös rakt in genom fönstret tur som sjutton att mamma har köpt bra persienner till mig !
igår på dagen hände nothing speciellt va med moa o denice va hos malin ett tag o sa hejdå för hon åkte till turkiet igår och gick runt o stekte lite d va naiz. sen åkte jag hem och käka asnaiz sen åkte jag till mois där jennifer ct josse o denice va, fixade oss lite o tittade på i taket lyser stjärnorna. alla va galet otaggade men kvällen slutade med att vi var lite folk som satt på moas altan och myste och körde jag har aldrig, väldigt trevlig kväll tycker jag faktust att det blev. sen gick jag hem imorse typ klockan nio i snabbisshorts och pipi-tshirt d ägde, planerna va att åka till kairo mysfan fast vädret ser lite elakt ut, men men pussar på er. o jag kommer inte lägga in nå bilder o sådär i bloggen o ni kanske förstår varför .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0