idag o igår

glad midsommar ! eller vad man säger, idag har jg vart på lervik där mamma hade land förut kanonmysigt vi var hos pappas kompis först sen gick vi till midsommarstången massa ungdomar va de där trevligt. hade velat stanna men så blev de inte. nu är jag hemma ska börja fixa mig, typ alla brudar är borta så får se hur kul den här kvällen blir..
igår va de inte najs väder, på morgonen och för middagen var jag iväg och tittade på film o sådära de va mysit. sen va ja tvungen o dra så jag åkte till min mammas jobb o va där hon jobbar på dagis satt o gjorde midsommarstångar med urgulliga barn, egentligen tycker ja itne om att vara i smedby nu för tiden så jag höll mig inomhus hela tiden men de regnade ju ändå så. sen åkte vi till ikea och sen kom jag hem åt kebab o sådära sen åkte ja t centrum o mötte ct o jennifer som va med två killar som sen åkte iväg men en ascool bil som jag sedan ville åka i hela kvällen :) sen drog vi hem till moa satt där o myste fram till 11 då jennifer va riktigt osmart så det blev en sväng till prästgårdsmarken med simon johan o randoms, sen höll jag o jennfer på att dö så vi fick sjuss hem va jennifers mamma. inte roligaste kvällen precis
när jag kom hem blev jag jätte ledsen tur att jag har min mamma ! hiih snäällaste. nu ska jag äta jordgubbar sen får vi väl hoppas på d bästa ikväll pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför vill du inte va i smedby?

2009-06-19 @ 20:10:24
Postat av: Anonym

är de slut mellan dig o matte?

2009-06-19 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0