HEHEHEHHEHEHEHEH

hej sötisar sorry för dålig uppdatering, inte suttit vid datan vettu. har inte hänt nått speciellt senaste dagarna vart på kairo och vart med alla sådära. eller jo i förregår blev jag '"misshandlad" om man nu kan räkna det så hehe en örfil men det blev större eftersom de va en 18 årig kille, moget.. aja blev polis o sånt dära men hoppas de blir bättre hehe. sovit med matte varje natt också mysigt, saknar han mest för jag e btw i göteborg nu med jempan alice o amanda. idag har vi stekt, åkt tyåg cyklat badat osv osv. imorgon blire liseberg. haha orkante skriva för ni är noobs som läser min blogg, HAHA TJARÅÅÅÅÅ

Kommentarer
Postat av: Anonym

käft du e noob

2009-07-01 @ 15:24:57
Postat av: j

det är hon ointe alls :O

2009-07-01 @ 23:04:52
Postat av: Anonym

jag e inte noob iaf, ta tebax det!

2009-07-03 @ 00:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0