hallo

TJAAAAAA mina älskade bloggläsare, vet att ni gillar mig också ellerhur ? :)
nu sitter jag med min bärbara o steker, kom hem från stan för ett tag sen. var inte där så länge, det va lite kallt o propfullt med rödklädda danskar efter som de tydligen är nån match (?) idag. de är ju förfan SVERIGES nationaldag. blev asarg, på hela plattan vare rött skulle vart gul/blått istället -.- . åkte iallafall in med moa o emily så kom emma lite senare. lite jobbigt att jag ahr gått runt som i en dröm hela dagen typ känns helt borta,  inte naaaiiz. köpte en mycket fin rosa tunka på gina också KEBAB ! hihi,
ikväll är jag inte så taggad, . får väl se om något skoj dyker upp. ska iallafall käka strax sen ska jag nog börja fixa mig lite smått. hörs senare kisseeees !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla tönt

2009-06-06 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0