HAHAH SYND

för er töntar som ville att jag skulle sluta, för itne fan tänker jag göra de. kanske inte lika mkt bilder o jag kmr fråga om d e lungt o lägga ut bilder på andra.
nu har ja rrätt bråttom håller på o sminka mig, älskling gick just ska strax till stan med mina bruuudar naaaiiiz. nationaldagen ffs!

igår i skolan hände inget spec, sista skoldagen fick reda på alla betyg. de blir 8 vg o 5 g tror ja rätt nöjd. skippade svensk engelskan o drog t centrum o mötte mami. köpte en asfin tunika på newyorker o shorts. sen skulle vi åka till piercingsalong o kolla om jag kan ta pga av min utåtnavel men d gör vi på måndag ist. sen drog jag tll alice o jag o emily åkte till ekebo en snabbis. drog hem duscha fixade mig o käka. sen åkte vi på fest i fresta. de va kanonkul i typ mitten sen kom de för mycket folk o blev lite tjaffso sådära, men alla kan ju inte älska mig o mina coola komisar. men men de va helt ok. sen kom även älskling dit sen åkte vi hem o sov hos mig. hörs mer senare pus

Kommentarer
Postat av: jessica

bra att du fortsätter (y)

2009-06-06 @ 21:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0