godnattt

mjoooo, nu ska jag strax sova har vart en lång dag. haha va på mammas jobb idag dagis vettni, fy sjutton va jobbogt ! en del va ju så jävla söta men ont man hade i huvet sen eller.. menmen. sen åkte jag o mamma till edsberg, o vi skulle bara titta om de funka att ja piercade mig. o de gjorde de, skulle egentligen inte jgort de förrän spetember, men eftersom tjejen va så jävla trelvlig o allt tyckte mami vi skulle göra de dirr. blev KANONNERVÖS. jag e sjukt rädd för sprutor så trode aldrig de skulle gå.
när jag låg där sa jag säg till när de gör ont ! så sa hon de är de här som kommer göra ondast så satte hon dit en klämma, o de känndes knappt något sen var de över. haah de ägde, nu ska ja ha plåster i 10 dagar ! sen åkte vi o gjorde en del saker sen va jag hemma hos emmis en stund o tittade på oth. sen kom matte till mig vi har kollat på jönssonligan osv.  tomorrow blir de o städa pussar pussar

Kommentarer
Postat av: c

congrats

2009-06-09 @ 16:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0