godnatt

TJJAFAN. dagen ägde va vid rösjön med amanda josse moa dempan o emily sjukt mysigt där lätt att vi ska tälta där någon dag snart. vi låg vid några klippor o stekte man börjar ju bli riktigt brun nu imorgon ska vi dra till kairo tidigt o steka eller först ska jag bli väckt på med frukost o presenter på sängen hihi ;$ för jag "fyller år" eller ah vi ska fira mig imorgon. ikväll drog vi till kairo sen kom de massa dit de var mysigt men sen tröttnade vi och drog till donken o käkade. när vi gick ifr4ån donken springer en kille efter mig och ger mig en servett med sitt nummer på, haha hur ofta gör man så ? nu ska jag titta klart på big brother sen sova tror jag, juste michael jackson är död de visste ni inte va ? aja pussar hörs
random bilder från ida


Kommentarer
Postat av: rebecca

haha konstig kille ;o

2009-06-28 @ 11:13:32
URL: http://louiserebecca.blogg.se/
Postat av: Anonym

vadå konstig kärring rebecca? det är fan modigt tycker jag.. du borde ringa upp

2009-07-04 @ 19:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0