ganska långt

tjjjjja.nu är jag back on track igen kanske. nån dag kommer inte ihåg vilken jo måndags var jag o brudarna först o kollade på  bio 17 again med zac efron, inte snygg som vanligt. sen drog vi hem till en kille e fresta o de röktes vattenpipa o sådär tråkigt. sen blev de riktigt jobbigt på tisdagen var det som tur vaar fint väder o jag överlevde den dagen i början va ed jobbigt jag och emma va mest ismedby sen drog jag hem till natta där gabbi och mona var. sen åkte vi och emma tillbaka till smedby för natta sjulle snacka med sebbe fast jag orkade inte vara i närheten så vi gick till turk ica. sen kom johanna också o vi satt på en filt på gräset o körde jag ahr aldrig osv askul och mysigt. sen kom alla runby tjejer också o cilla o två till tjejer en av dom tycker jag itne om så de blev lite dålig stämmning ett tag men jag försökte att inte bry mig så de funkade. vi drog till norrviken där de va en massa grimsta och söderviksfolk det var roligt faktist bara väldigt mycket nattvandrare.
igår åkte jag hem till emma o sola en stund så kom amanda så gickvi o mötte johanna o natta sen åkte vi till gabbi, och va där ett tag gaash fint hus männikan har ! sen drog alla o käka pizza men ja hade lovat mamma o komma hem för hon sa att ja aldrig va hemma. åt och så sen åkte ja o amanda till emma igen sen gick vi på en buss o åkte till grimsat där nån randomtjej hade fest. gabbi mona o natta va också på bussen. först va ba vi där o några till tjejer sen kom lollo o jennifer sen kom de mer folk. det av väl itne direkt jätte kul men de funka satt mest ute på altanen och pratade med folk lite mysigt sådär sen fick jag sjuss hem. blev asirriterad när jag kom hem också men men.

känns inte som att så många ärhemma nu. skulle egentligen dragit till emmas land över midsommar men så blev de inte. kommer va ganska dött här. imorgon på dagen ska jag iallfall åka nånstans med mamam och pappa skönt ! sen på kvällen äre fan party, kan man ju alltid hoppas på -.- får väl se vadjag jennifer o ct kokoar ihop.

och sen måste jag bara säga till dig alice som ligger på sjukhus att jag älskar dig o de gör vi alla allt kommer gå perferct gumman säg till dirr när du får träffa någon ! ÄLSKAR DIIIIIG <33
 

bilder från skolavslutningen finns på facebook, johanna brandin , pusshej

Kommentarer
Postat av: johanna K

vah vad har hänt med alice? :S <33

2009-06-18 @ 14:15:32
Postat av: alice

älskar dig också<33

2009-06-18 @ 15:38:24
URL: http://aaliceh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0