färjan time baby

hej sweetisar, pratade just i telefon med amanda rädd hon var då;o lite små läskigt sådära.
har skrivit min bokrecension och vart ute en stund ikväll, har okcså tittat igeom det jag har so prov på imorgon. orkar inte mer än så får bli som de blir. lite synd bara att jag hade mvg i samhällskunskap förra terminen och det blir nog g i år.. nu börjar färjan wiiie !
asnice nu, inge mera plugg ! galet skönt. fast de ska ju bli elakt väder imorgon, jobbigt.

måste bara berätta om hur mycket jag älskar min älskade underbara bästa finaste pojkvän. finns verkligen inga ord, de är med dig jag är hel och som jag är någon överhuvudtaget. du får mig att känna mig så jävla älskad och lycklig, sötnos utan dig finns inget jag.
Johanna hjärta Mattias, mitt ljus i mörkret.






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0