-

jag trode att det skulle gå så sjukt mycket lättare den här gången, jag blev så ledsen och besviken på dig. det funkade första två dagarna när jag var med folk och hade kul. jag har lyckats rätt bra ändatills igår kväll när jag satt vid dragon och såg din rygg, då brast det jag kände hur jag bara ville gråta. jag har vart med om de här så många gnger nu, alla säger att de bara är att gå vidare men om man inte kan gå vidare då ? jag vet att det inte är mig du älskar längre och att någon annan håller på att få min plats i ditt liv, men hur ska de gå när man i åtta månader haft någon som älskar och bryr sig om en som alltid finns där blir det så sjukt tomt. att vi itne har snackat på 4 dagar och inte träffats på snart en vecka, alla kommer vara med om det här flera gånger i livet, men just nu känns allt så jävla värdelöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0