snyggis

Tjafan ! nu sitter ja o tittar på satc sesong 1 o steker med cola. rille najs. ska upp tidigt imorgon därför jag inte sover med älskling eftersom jag ska till London ! ska bli så najs ska shoppa o sådära, fast kommer hem på måndag kväll. inatt vare kanonläskigt, först spelade jag sims med älskling sen måste jag ha somnat nångång runt halv 3 så vaknar vid halv 5 av att jag drömmde att jag o älskling gjorde slut, va asrädd o typ skakade va helt säker på att jag inte drömt så kollar ja upp så sitter älskling där o fortfarande spelar lycklig ja blev eller. så somnade jag om och vaknade vid 7 av att jag drömt att jag skulle dö om några månader o va skiträdd, då sitter fortfarande matte o lirar sims haha ascool. men riktigt jobbig dröm alltså ! eller ja drömmar. jahapp, kanske man ska börja packa till london då, hörde förrästen att de är riktigt mycket svininfluensa där usch ! skriver lite om grekland sen, eftersom min pojkvän hade bättre saker för sig än att prata i telefon med mig... HEHEHHE pussar på er.
jag vill tillbaka.. :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett nice o åka till london!

2009-07-26 @ 14:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0