30 juli

hej snyggingar ! läget ? jag kom just hem till alice efter att ha varit i centrum med emily och käkat kebab, de va najs. nu skulle hon åka och träffa en kompis som hon lärde känna på mariapol höhö. kan berätta lite om igår kväll:
först käkade jag och emily middag hos henne, bästa som finns att käka där för hennes pappa har varit kock himmlagott. sen fixade vi oss och sen cyklade vi till moa där de redan var lite tjejer och sen kom det flera det var jätteroligt alla var glada och sådära vi sjöng singstar och hade det trevlans, sen kom det tyvärr några jag inte alls ville ha där och lite mer folk så vi drog ut. självklart drog vi till plan kulkul.. sen kom alla märsta grabs och vicke o matte h o de sen va de massa folk på plan också. så de va rätt mycket folk där, va väl ganska roligt fast lite läskigt när de sa i högtalarna vid skolan ba: området är kameraövervakat lämmna genast området kanonläskigt tyckte jag hehe. aja va iallafall lite av kvällen blev en del knas och sånt också men det hör ju till löser sig ju alltid sen. nu fortsätter jag väl att nörda mig framför datorn eftersom alice håller på att springa runt i morgonrock(?) och inte gör något. hehe tuffatjejer hörs sen pussokram.

update: va tvungen o radera en del bilder orkar inte lägga upp nya synd för dem som inte är med på dessa

Kommentarer
Postat av: Anonym

stolt o va med emmao ellerhh

2009-07-30 @ 22:37:48
Postat av: Anonym

jamengud ja ! känner mig riktigt utvald o speciell hihiihihihihihihihihihiihih -.-

2009-07-30 @ 23:16:06
Postat av: eelin

HAHAHAHAH emma ser ju pigg ut, vad ska det bli av min kära syster :ö

2009-07-30 @ 23:28:40
URL: http://eelinsiden.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där killen är ju riktigt jävla snygg

2009-08-07 @ 02:05:17
Postat av: Anonym

vilken kille :P

2009-08-08 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0