godmorgniiing

hej babes ! nu ligger ja i sängen o käkar frulle. e astrött min pojkvän kom till mig igår vid 11 o gick nångång runt tre inatt för han skulle iväg somnade dirr med kläder o smink när han gått så gaaalet trött. ååh kommer sakna min älskling :/ jaja kan ju umgås med mina pooolare ska  nog till alleballe om ett tag henne har man ju inte träffatpå år o dar !
lite bilder från london, lägger nog in mer senare om ni har tur hehe, pussar !
coolt fotto, synd bara att jag missade toppen på bigben..


vi var på madamme tussade (stavning), de va sjuuuukt mycket folk alltså. men dockorna såg verkligen riktiga ut, för att ta kort med alal behövde man bara vänta jätte kort men med michael jakcson va man tvungen o stå i värsta kön sen hade dom två tever med hans videor o massa coola grejer hihi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0