bara babe som ska läsa


älskling, jag vet att du många gånger tvivlat på mig och det försår jag verkligen. jag är så sjukt jävla otroligt glad att du stannar hos mig att just jag har fått bli din flickvän alltså baby jag kommer aldrig att kunna förklara vad det betyder för mig. alla stunder när vi är ensamma och allt som bara vi vet. att få dela allt med dig och att känna sig så himmla älskad som jag gör utav dig. du har fått mig att bli så nöjd med min kropp min näsa allt, under hela hösten och vintern var det bara för att jag hade dig som jag orkade allt, att träffa dig var det jag såg framemot. det ända som betyder något förtillfället är du, att få känna som jag gör när jag är med dig. och när jag inte är med dig vill jag bara krama om dig och pussa på hela dig. baby dina underbra kramar när vi har dedär stunderna som du mycket väl vet vad jag menar då måste jag nog vara världens lyckligaste tjej. älskling jag ksa också lsuta bry mig om vad folk säger om vårat förhållande, du och jag vet hur allting är och alla problem vi har haft. men allt håller på att lösa sig och bli så sukt bra nu älskling, de vet vi båda. bara du tror på mig kommer allt funka och bli perfect för älskling du vet at vi är meant to be ihih min POOOJKVÄN. saknar dig galet mycket och sitter just nu och längtar efter din närhet o krama hihi, snart kommer du hem fy vad glad jag kommer bli. om 2 veckor har vi varit tillsammans i 10 månader älskling, de hade jag aldrig trott och längre ska det bli jag älskar dig my light in the dark...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0