tjagfann fran grekland

heeeeeeeeeeeeeej, nu ar jag i grekland dara asnajs har jag det. en sissodar 35 grader, horde att de va fult hemma hihi . har precis k ommit upp fran stranden alla andra ligger kvar men jag har stekt to mutch alltsa o de ar gratis internet5 pa hotellet sa de blir val nan uppdatering da o da. jag har faktist blivit riktigt brun pa de har tva dagarna haha riktigt riktigt, synd bara att jag brant  mig pa rumpan hehe.
hade de inte vart for att ja saknat min alskling sa sjuuukt mycket hade jag aldrig velat dra harifran. igarkvall borjade det med att alla vi drog till stranden och satt dar o korde jag har aldrig o sa sen sa i at killarna o ga o hade girltalk; sen drog vi oss uppat mot en bar och vandrade vidare lite olika sjukt kul ar det. vi ar har med 4 andra familjuer sa vi ar massa ungdommar jag o madeleine e yngst. nu ska jag uppo duscha o borja fixa mig sen ska alla ut o ata pa basta resturangen tyvarr e vi typ 30 st sa de kmr ta lang tid o fa maten men natten ar ung ! pussar pa er. JAG ALSKAR DIG MATTIAS MEEEST, saknarej :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

tönt o radera kommentarer

2009-07-10 @ 19:16:26
Postat av: Anonym

mooooooobbaaaad

2009-07-11 @ 20:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0