sådära

nu är jag och alice redan hemma hos mig, kvällen var rätt tråkig har vart hos moa och i smedby för att hänga medmatte lindwall o kim en snabbis sen tog vi bussen tillbaka, bara vi tjejer satt hos moa och hade de najs när de plingar på dörren och massa äckligakillar kommer. alla funkar inte med alla så jag och alice drar därifrån precis när de har börjat spöregna.. inte kul! nu sitter vi iallfall och hon ligger o läser veckorevyn och jag bloggar ska strax gå och göra dip sen ska jag sitta och tänka på min älskade pojkvän resten av kvällen, godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: amanda

johaaaanna! :) vart har du köpt den blomiga tunikan? är helt in love, as as söt! å säg inte att den är från london :D hihi

2009-07-31 @ 02:11:28
Postat av: Johanna

jaag e också inlove men tyvärr är den emilys så fråga henne :)

2009-07-31 @ 12:10:31
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0