mascara ?

tjafan snyggingar ! nu är jag nyduschad o fräsch. o sitter och lyssnar  växlar mellan min tre favoritlåtar och tänker på min pojkvän, tiihi mys. känner verkligen inte för att gå ut inte på ett tag ialafall, bara sitta hemma och chilla. skulle egntligen vilja börja måla om mitt rum och så nu, men mamma orkar inte åka och köpa färg nu plus att deras semester snart är slut så vi kommer inte hinna åh ! argatjejen förfan.
sen måste jag bara tipsa, när jag var i stan i förregår köpte jag den här gula masacaran med lila text, från maybeline colossal volum express, tror säkert att många av er redan har den men måste ändå tipsa om hur galet bra den är. och den här röda långa mascaran fiberwing, som ska vara så himmla otroligt bra och kostar över 200kr är riktigt dålig och den står det om överallt, enligt migär den det iallafall.


btw, skolan börjar om 20 dagar ! VARFAN FÖRSVANN SOMMARLOVET ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0