hos alleballe

Hej sötisar, ska göra ett blogginlägg om lysekil senare ikväll promiiise. kan skrva lite om dagen först: imorse vaknade jag somsagt upp med matte myys. sen åkte han till sommarskolan o jag packade o sånt sen åkte jag o mamma till centrum o träffa matte sen köpte jag bikini o lite sådär. sen käka jag subway sen drog ja  o matte till han satt typ bra o tittade på youtube o sånt men mys å va med  min älskling sista gångeb på två veckor........ sen drog ja hem o käkade middag o nu sitter ja hos alice ska ba va här en stund sen ska ja t amanda o säga hejdå sen hem o sova, upp halv 4 inatt förfan jobbigt.. menmen asnajs ska de bli. kommer inte ha mitt vanliga nummer utan ett annat som bara några har, synd för er som inte har hehe. kommer hem 18 lr 19 en lördag iallafall pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0