hemma med emily en snabbis

tja gullungar, kom precis hem till mig med emily. o hon står och provar sina bhar som hon köpt idag, hon e verkligen shopaholic särskillt på bhar hon har sjukt många verkligen.
hon klagar alltid på att jag lägger in hemska bilder på henne, så nu har hon gjort igen och gjort ett helt inlägg i sin blogg med bilder på mig, synd bara att jag alltid e så fin på bilder ! Heheh.. menmen man måste väl bjuda lite på sig själv ?
här är iallafall några av dem, klicka för att se större, hehe.. -.-


först va vi iallafall i stan och myste de va rille najs sen åkte vi till centrum och mötte marre o teddy en stund och nu sitter vi somsagt här. och emily har jordens sämsta humor fattar inte hur hon själv kan garva åt de hon säger.
fast idag på tåget sa hon en riktigt rolig sak. vi satt och snackade om en kille emma va på g med för ett tag sen.
emily ba:
ah, han va väl hennes första flört ?

HAHAHAH,vet ni hur mycket vi dog eller, satt o garva åt de hela vägen hem vem fan säger flört alltså sjukt roligt var det. men nu ska vi dra oss mot bussen hem till emily o käka middag Puss
.
jag och emily nyss, i min riktigt kassa cam usch !

Kommentarer
Postat av: Anonym

sugen på nyy bloggdesign? :D

2009-07-29 @ 23:01:12
Postat av: Anonym

eller?

2009-08-02 @ 01:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0