hemma brysh

Hej sverigeeeeeeeeeeee. hemma dårå, kom hem vid tre så duschade jag käka donken sen drog ut o satt o snacka med moa en massa om vad som hänt hemma o så, sen träffa vi emily omalin emily har ja inte träffat så sjukt länge. sen drog vi upp till skolan där de va en massa folk, nu vntar ja på min älskling han kmr typ om 20 min men håller på o döööööööööö två veckor har ja vart utan han.
bara för att en del e så cp när dom kommenterar gör ja så ja måste gokänna kommentarerna innan de publiceras ägda ni blev då.
skriver om grekland+ bilder nån annan dag när ja fått folks bilder o så än så länge har ja bara mamma o pappas o några random från fejjan, PUSSAR !

De e så synd att jag e så söt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol du blev ägd, för du måste godkänna dem hahah

2009-07-22 @ 02:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0