HAHAHHA

vi höll just på att snacka om en tjej, som inte så många tycker om hehe..
emily: Scchhhh ! hon ligger ju fan här ! o pekade på madrassen. Eller oj det var visst bara en vanlig madrass.
lite småkul sådära.

vad gör vi då ? ingeting, jag emily alice o emma sitter hemma hos alice emily o emma e ute o plockar hallon just nu, så kul har h3h3 men de e mys o va med mina brudar ska jag minsan säga. vi skulle egentligen på bio ikväll emn de blir nog inte så vi köper nog chips o dip o tittar på alice hemmabio istället. Imorgon tror jag att vi ska till stan och sen på kvällen verkade de som att vi har lite planer sånt e alltid kul.

jag nyss, byxorna köpte jag i london de är som jensleggings skitsköna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0