grekland

TJAFAAAAN. blir en snabb uppdaterig igen jag sitter klar o allat f;r o ga ut o kaka men alla ee sa sega. har fatt kanonmkt myggbett it kliar very much.igar va hela dagen kanoners. vi gick upp tidigt och akte ivag o akte badbat allihopa skitkul bada massa o sa asgod mat. kom tillbaka vid 5, ses gick vi och kakade. va ute pa lite olika barer o sa traffade en massa snallt folk sen kom vi hem nagongang vid kvart over fyra och jag har inte vart det minsta trott idag tillskillnad fran madeleine som legat inne pa rummet hela dagen, hehe. ! hoppas kvallen blir lika bra nu ska jag tagga. och er tontar som tycker5 att de ar konstigt att jag o matte ar tsm igen sa fuck er, de ar menat att det ska vara vi tva oavsett och de aar riktig true love synd for er som inte far uppleva de hehe. men men vi9 hooors maybe chacha! heheheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0