godnatt

hallåhallå, kan börja med att säga att detta blir mitt 500e inlägg, vet att det varit lite dåligt på bloggfronten på sisstone men har verkligen inte haft någon lust alls, plus att jag varit borta så mycket och inte haft tillgång till data. men nu är jag taggad ! kom just hem och sitter och kliar mig i ögonen måste blivit allergisk mot något för de kliar satans mycket o e rött o allt. ska gå o ta bort sminket nu. ikväll har jag moa emily josse alice och tatty varit hemma hos moa och myst. sjöng singstar, pratade massa och käkade chips och dipp jätte mys.
min mamma har möblerat om i mitt rum och snart ska vi måla/tapetsera om också ! så bli rille najs när jag mamma och min pojkvän var och tittade på hur jag skulle måla om det så älskade jag och min mamma en tapet fast min pojkvän tyckte att den såg för gammaldags ut, men den va faktist skitfin han som har dålig smak hihi. så de hoppas jag vi fixar snart. nu ska jag nog spela lite sims också, de va ett tag sen. ni vet nu när man kan fusken, hehe inte alls efter med det (a) aja puss och godnatt på er, kanske uppdaterar lite mer. ni vet man e ju bloggsugen !

och jag hade min mysiga mysdress på mig hela kvällen, tröjan från cubus och byxorna köpta i london köpte även knallrosa !

juste ska byta min  design o header också, är inte ni trötta på min rosa övertäckta näsa? suck fjortistider.. -.-

Kommentarer
Postat av: emily

JOHANNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

2009-07-29 @ 02:31:02
URL: http://emilydenice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0