Det blir

nog en mysig hemma eftermiddag/kväll. har vart och tittat på tapeter och så med mamma och bestämmt mig men det tar ett tag innan de kommer så om tre veckor sådära. nu ska vi rensa ut alla skit ut mina lådor och skåp kulkul, men känner verkligen att jag inte orkar göra något speciellt stannar säkert hemma ikväll också ochtittar på film och äte chips och dipp, jaa vad ska det bli av mig ? haha kan man ju undra, älskling ringer vid 7 också haha måste bestämma tid för han e mitt ute i ingenstans och har ingen täckning så han måste ringa på hemtelen då gällereju att jag håller mig hemma ! nu ska jag väl börja käka på min favorit coklad också TJARÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0