chhhhhhhhhha

chacha, kanske dags o uppdatera. har inte hänt speciellt mycket har vart med matte ända sen jag kom hem från grekland. iförregår va vi i kista på dagen o de va halva priset på halva priset på bikbok, köpte sveriges finaste jenas för 170 kr när de skulle kostat 700, RIKTIGT NAJS. sen köpte jag tre linnen också, på kvällen va de en del folk hemma hos kim carlsson o sådära. igår va jag och älskling och tittade på bio på harrypotter den va kanon bra fast den gick sjukt snabbt även fast den var 2 o en halv timme. idag gick jag o älskling t bk o åt sen kom matte lindwall o sebbe sen satt vi vid ladan och tjillade o nu är jag med älskling hema hos mig. nu ska vi väl spela sims som vanligt naaarre. pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint hår men ful näsa , operera den haha skojaa

2009-07-23 @ 13:35:21
Postat av: Johanna

alla har sina brister, men som tur är tycker jag inte alls illa om min näsa längre, tvärt om så älskar jag den. jag har faktist inte ett enda komplex över min kropp hallelulijah lyckos mig. och jag vet mitt hår e grymt fint de är jag också riktigt nöjd med ;)

2009-07-23 @ 21:52:46
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0