ååh

titta på detta inlägget, det skrev jag 2008-09-14, den kvällen hade jag för första gången i mitt liv träffat matte, tihi tänk att efter den kvällen hände det underbaraste i mitt liv. åh min älskling tänk om han aldrig hade kommit till moa den kvällen då hade vi kanske inte träffats o åh den tanken e helt sjuk ett liv utan min älskade underbara pojkvän ! ='/ men som tur är slipper jag ju det (a)

mycket stavfel i texten men jag gjorde det snabbt :)

hej på er !, suuuuuger verkligen på att uppdatera skulle gjort de imorse men jag va upptagen medoc och paradisehotel, hihi. kan börja med kvällen igrå,

först gick vi ut sågick i till malin där vi var lite med denice jennife rå malin sen gick vi å mötte några. sen gick jag emma amanda och alice vidare till station å var där, så hitta voi ett nummer vi ringde å snacka me han aslänge han va värsta turek å allt, askulll. de böev aifall att vi satt och hängde bakom okq8 ASTRÅÅÅKIGT- men sen hittade vi denice å alla igen så vi gick hem till moa där ingen var hemam å hade chill där med massa, de va sooftish. sen skulle man ju hem kvart i tolv cool som man är. hmpfffffffffff. 
2008-09-14 @ 18:19:38 Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks (0)  @ 18:19:38 Permalink Allmänt Kommentarer (11) Trackbacks (0)


o titta dehär inlägget, de va efter typ två veckor andra gången vi träffades efter att ha smsat rätt mycket i två veckor hihi så mysigt o läsa tillbaka! snart ett år sen vi lärde känna varandra ju =) o den kvällen vi hade våran första kyss babee!

GODNATT !

hej minaälsklingar !
nu har jag kommit hem ! eller inte hem för jag e hos alice men d är ju som mitt andra hem, sitter och chillar framför den bärbara datorn men nu ska visova, alice och amandagör typ redandet. ellre alice ligger och mummlar lite.. hahha. jag e så jävlatröttsåjag dör. och fyfan vad jag läääängtar efter att få duscha imorgon, jag har typ wax i helamitt hårthihihi.
nu ikväll var vi i smedby med någon robert å massa de var as s6ft !!!!! de va iafall asnajs, sen förljde typ matte samuel vikctor och en som ehtte tim oss hem, han tim var så jäävla packad å gick och sa så jävla roliga saker, undra om han kommer ångra det imorgon ? haha tror jag nog fyfan vad rolig han var.
usch nu åker typ mina ögon ihop :O, måste verkligen sova. imorgon skajag ju SJÄLVKLART till centrum med emma och alice och kolla på *EMD ihih, självklart står man ju läängst fram *?! sen på kvällen ska vi till smedby tror jag.
mennu måste jag sovahihi puss på er minaälskos !
2008-09-27 @ 02:01:36

åh, titta minpojkvän så långt hår ;o allahjärtansdag iallafall hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0