till den personen som..

vet allt om mig, jag kan säga ett ord och du vet vad jag menar. jag kan visa en blick och du fattar hur jag mår. du är precis som jag vi tänker på samma sätt och tycker lika om allting. utan dig skulle jag inte klara mig. det är dig jag ringer och berättar så fort något hänt, det är dej jag ringer och pratar itelefon med hela nätterna om det är något viktigt. dej skulle jag aldrig skämmas över något, jag kan säga vad som helst till dej och jag vet att du förstår precis. så jäval underbart att ha en sån person i sitt liv, som jag verkligen delar allt med. JAG ÄLSKAR DIG EMMA KLINGVALL

                                     
klicka på dom små bilderna för större


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0