solish x2

uppdaterar nu istället, fick just reda på att jag sak till thailand i tre veckor i jul. alltså komemr jag vara borta på nyår, och jag är inte ens speciellt taggad på att åka till thailand. hade hellre åkt till canariöarna bara en och en halv vecka över jul och vart hemma till nyår men men.
nu är min naglar coola som två potatisar. ( eller tio dårå.) har blommor å grejer på sig. fast dom kommer nog gå bort rätt snabbt, d e synd :(.
eftersom; jag, cynthia emily emma och alice. inte går på nån sport eller så så ska vi simma en gång veckan! jag emma och emily har iafall bestämmt de dom andra två joinar nog skulle jag tro. och eftersom det är mycket billigare med solarium där en på solexpress så blir det alltså sol en gång i veckan, tjockt najs. nu ska jag titta på one tree hill som jag inte gjort på ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0