stefan får inte läsa..

kssssssssss, hej alla kiittens. VET NII ? de e 50% rea på now så nu tycker ja alla rusar dit och köpter, fast d e ju trots allts stängt nu. jag köpte iaf två tröjor där och en mouli tröja tjockt najs.
först idag var jag och emilutt och swimmade. bäst såklart 1000 meter, nu känns de som att jag kan flyga ! fått fett lätta ben typ.. hehe. sen gick vi till tunnelbanan=subway HAHA ! och fick tillbaka fettet vi förlorat på att simma, så det var ju najsprajs. sen på bussen hände det skojiga saker fast jag har itne lurre att skriva ner dom. haha skrivarN^ not.
sen kom vi iafall välbehållna hem till emilutt, nästan jag frös ! ska skälla på gud nästa gång jag ser honom. pomfritt vilket väder alltså COOOOLD !
jaja, fast sen va ja tvungen att gå dirr :( så då hämtade min mother mig så åkte vi till centrum agen och köpte kläderna. nu e jag hemotoliton och ska väl äta skulle jag tro. om ja var troende och ofc att man e de, HEJA KONFERMATION !!
drivarn, JAJAJJA PUSSSSEN PÅ ER ALLA näääästan :) (mest på stefan) MAHAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0