johanna e på happy humör,

hej mina älsklingar kanskeeee. hihi ;$
drivarN^ !
jag hade inge hål eller så i tänderna, fast jag ska dit på tisdag å ta bort tre tänder :( rip.
sen efter åkte jag ttill emilutt där malin och denice också var, älskar att vara med dom så jävla roliga.
pratade massa, fick veta asmycket om folk, ägde haha. sen gick jag hem hela vägen i de himmla kalla vädret, de sög ju.
nu har jag ätit, ikväll tycker min mamma att ja ska va hemma och lägga mig tidigt, tjaaaah.
nä men så blire väl, ska fixa me mina naglar och så nu. har ju lösnaglar d äger, brukar alltid hata att ha de men just nu ede faktist kanonkul !
nu ska jag chillapå grillen framför sex and the city.
hust nu var de 1 timme och 45 minuter sen emma och alice började åka buss från där dom e. sen ska dom åka buss i 5 timmar till flygplatsen. sen ska dom flyga i 11 timmar. SEN KLOCKAN 5 E DOM HEMMA !
kommer seriöst dö av lycka har saknat dom så sjuuukt mycket, tur att jag och emily blivit asbra vänner nu iafall tycker jag. och malin ! de äger ju kanonkul. nu ska jag sitta och titta på mina otroligt fina skor jag köpte igår,
PUSSSISSS

uppdaterar vid 9 eller så igen :)


shit va fint hår jag hade..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0