mitt nyyåår

Gooodmorgon !, eller förmiddag eller eftermiddag vetefan. gott nytt år iafall, som jag glömde skriva i min blogg igår ! :O.
mickis ringde för ett tag sen och väckte mej så nu har jag precis duschat och så vidare så jag ska snart träffa henne.
nyårsafton blev iafall väldigt väldigt bra, jag var så jävla otaggad innan alltså. känndes som allt skulle gå helt fel vi hade ingenting planerat eller något. men det brukar ju var då  det blir som bäst.
kvällen började med att jag åt med min mamma och pappa det var gott osv, sen kom malin moa och emily hit fixade klart osss det sista, sen gick vi till moa och taggade till osv mahah. sen vid halv 11 skulle vi ta bussen till smedby där tim hade fest fast vi råkaed gå av typ vid lite innaan södervik, fråga mej inte varför -.- så vi sprang över vägarana osch till där vid sibylla där vid motorvägen. där jag gick och sjöng ashögt å skrek till några. så ropade dom johanna, då var de amanda j och hennes coola kompisar. himmlans roligt att träffa på henne igen. sen gick vi vidare så kom vi iafall till tim. sen vid 12 slaget fick alla till enn stor kulle och så var det jätte mycket fyverkerieer och så vidare så stod jag där med min älskling hihi och alla andra människor och sa gott nytt år osv :) sen gickvi tibax ti timpeeeeeeen. tappade även bort min tröja nånstans igår också, ingen aning om vart haha .  nu mår jag väl som man ska göra dagen efter nyår mahah men nu kommer mickiis PUSSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fint hår du är, älskar din blogg!

2009-01-01 @ 16:50:37
Postat av: Anonym

hur många har du sugit av strulat me å aft sex me

2009-01-01 @ 18:41:13
Postat av: Johanna

anonym1- aaahw tack x2 :)

anonym2- mahahahahah, strulat mehar ja ingen aning om haft sex 1 och sugit av säger ja nt

2009-01-01 @ 19:36:03
URL: http://asfin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0