kanske nån som inte visste..

1. Jag gråter nästan aldrig, d ska mkt till för att jag ska göra det.
2. jag skulle gentligen vart född 95, alltså gått i sjuan nu osv..
3. innan jag slutade på fotboll hade jag spelat i ca 8 år
4. jag "fastnar" alltid på ord, som jag säger hela tiden i typ en vecka. eller som nu på senaste tiden har det varit osv, som en del kanske har märkt
5. jag hatar att vara i närheten av folk som röker
6.jag blir inte alls lätt rädd.
7.jag kan inte titta på en orm på tv, inte ens en tecknad
8.jag har ingen fobi alls för getingar
9. jag har aldrig varit i spanien !
10. jag har varit i grekland 11 gånger
12. min "riktiga" farfar bor i grekland
13. jag mår alltid asdåligt på typ hösten.. fast de gör nog gasnka många
14. jag e såå emot fjällräven fjortisar på plattan
15.JAG HAR 3 ! alltså asdissad av alla comviq människor.. :(
16. jag läser måste läsa bloggar varje dag, typ ett beroende
17. jag HATAR thaimat, usch usch
18. jag äter itne grönsaker eller frukt
19. sophia bush, brooke från oth är min typ förebild
20. jag har bara färgat håret en gång och då var de inte på riktigt !
21. jag lyckades inte säga "jag älskar dig" till en kille som sa det till mig. för jag menade det inte så det gick inte att få ut orden ur munnen, as knaaaas :o
22.när killar skriver gumman är de gulligaste som finns tkr jag ..
23.jag kan inte använda foundation för jag får bara världens fjortis linjer och asfläckigt..
24.jag var allergisk mot perfym när jag va liten
25. jag och emma cirka hatade varann i fyran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0